091119

Idag är jag 1 år äldre, 1 år mognare (NOT :P!) och 1 år rikare (på livserfarenheter).
Jag har inte riktigt hunnit känna efter hur det känns att vara 21, men jag antar att skillnaden inte är speciellt stor ;). Detta år blir inte mycket mer annorlunda än mitt förra år. Det är studier som gäller för hela slanten, sedan kanske en resa med mamma och syster i vår :). Jag ser fram emot mitt år som 21-åring!

I natt blev det 9 timmars sömn och jag har varit vaken en liten stund redan :). Har hunnit plocka fram kläder som ska med till Sthlm och tvättat en maskin. Har dressat om till en ok outfit att ha i bibblan idag och måste endast slänga i mig en STOR frukost samt sminka mig. I eftermiddag/kväll ska jag nog träffa L och fika med henne :), ska bli riktigt trevligt. Annars är kvällen lugn. Ska packa ner alla kläder i väskor samt städa iordning lite och rensa kylen ;). Hur ser er dag ut??

Fick ett superfint kort av Angelica och Evelina igår :).


Tänkte även visa upp två födelsedagspresenter jag fick av Richard igår :).

Supersnygg party eller shoppingväska <3.


Miniplattång. Tänkte prova den nu innan skolan, så jag recenserar den ikväll ;).

Dags att fixa frukost :).
/Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! ÖNSKAR DIG EN GRYM DAG OCH ETT FANTASTISKT ÅR! ÄLSKAR DIG MIN VÄN!!! Massa kärlek till dig! <33

2009-11-19 @ 22:15:39
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0