091117

Imorgon SMÄLLER det, då blir lilla jag 21 ÅR =). Det är dock så himla tråkigt att inte fira födelsedagen med min familj =(, det har jag gjort i alla år. Tydligen är jag vuxen nu...Ska vara i skolan hela dagen och Richard är på praktik, så det blir inte mycket fira fören på kvällen. Då kommer några nära kompisar och födelsedagsfikar med mig =). Ska bli mysigt <3! Sedan får jag träffa mamma, pappa och syster i helgen (samt farmor, farfar, kusinen, faster och hennes sambo). Jag längtar.

Idag regnar det i Linköping =(. Som tur är ska jag bara gå 5 min till biblioteket och då kan jag ju ha paraply =). Efter grupparbetet idag måste jag ge mig ut på stan och leta födelsedagspresenter till födelsedagsbarnet imorgon och farmor. Hoppas jag hittar något bra! Ska ni ha för er idag?

Dags att äta upp frukosten och fixa frillan, ska träffa Ameli vid 10.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0