091115

I väntan på maten...så tänkte jag berätta för er om min fest igår =)! Det var superroligt att så många kunde komma. Vi snackade, lyssnade på bra musik, körde looping louie, käkade chips, dansade och hade det supertrevligt. Alla var glada och taggade, härligt! Kvällen fortsatte sedan nere på NH (Nationernas Hus) in på småtimmarna när vi avslutade kvällen med lite BK. En jättelyckad fest och tack till alla er som kunde/ville komma!

Kvällen i bilder


Jag i kvällens fodral från H&M =).


Började kvällen med en trevlig middag med tjejerna innan gästerna kom, blev hemgjord pizza =).


Mina underbara tjejer <3. Ni betyder såååååå mycket för mig!


Mina andra hälft och Sigge i knallig skjorta =).


Jag och fina H!


Spelet Looping Louie kom fram och blev givetvis en favorit ;).


Mina SNYGGA vänner Ameli och E <3.

Nu är det dags att äta lite...fortsätter strax ;).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0