091113

 
Sitter just nu och äter lite mellanmål/lunch. Har faktiskt varit två timmar i biblioteket med Ameli redan =). Vi finslipade seminarieuppgiften och letade sedan ännu mer fakta till vårt miniprojekt. Dock hade ingen av oss ork att skriva idag, så vi gick hem istället :P. Nu är det HEEEEELG och idag kommer Bebiiiii <3.

Ska snart kila iväg till frisören. Ni vet väl att det är fredagen den 13:e idag?? När jag ringde för att boka frisörtid så skrattade min frisör och sa "då kan jag skylla på att det är fredag den 13:e om håret inte blir bra", ska jag bli rädd nu?? Haha...jag har varit hos henne förut och jag brukar bli nöjd, vi hoppas att jag känner likaså idag =).

Ikväll ska jag med Bebii och några av hennes kompisar iväg och dricka några öl/cider. Ska bli trevligt, men jag vet dock inte hur länge jag orkar stanna. Festen är ju imorgon!!!

Är jättetrött nu, så jag hoppas jag kan powernapa lite innan gumman kommer =).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0