091111


Det omänskligt att kliva upp kvar i sju :P! Här sitter jag nu framför datorn och äter frukost, jag är HELT slut. Känner mig som en zombie :P.

Vid 8 är det föreläsning och efter den ska jag och A sitta kvar i skolan och börja skriva på vårt projektarbete. Börja leta fakta osv. Blir lite småtufft med tanke på att vi knappt vet hur man ska göra, men men...det ordnar sig ;). Sedan i kväll är ju jag och Richard bjudna på middag till Annika och Thomas =). Nu var det ganska längesen jag träffade dem båda, så det ska bli riktigt trevligt! Ska se om jag hinner planera lite inför lördagen först och plocka bort ren tvätt och sånt ;).

Vad har ni för er idag? Dags att slänga i sig frukosten och göra sig iordning.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0