091108

Söndag och fortfarande riktigt seg...när ska segheten försvinna?? :P
I morse blev vi väckta av Richards kompis som ringde på. Bra, eftersom vi sovit alldeles för länge (som vanligt). Så vi har suttit och snackat lite med honom. Dessutom har jag ätit en dunderfrukost och nu är jag fast framför tv:n och kollar på finalen av Biggest Loser. Jag hejjar stenhårt på Michelle!


Kolla vilken skillnad!!! Helt otroligt.

Jag vill också ha en personlig tränare/coach. Jag vill ha någon som visar mig hur jag ska träna, får mig att kämpa och bli riktigt vältränad. Det är min dröm! Jag vill springa hinderbanor och tävla. Någon som vet om Biggest Loser kommer till Sverige?? Tror ni att jag får vara med?? :P.

Ska kolla finalen nu...HEJJA!!! Sedan ska jag städa och plugga. Blir ingen träning idag eftersom jag har enormt ont i mina vader =(. Vet inte vad jag har gjort, riktigt jobbigt.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer till Sverige nästa år :P Men du är för smal dummer.

2009-11-08 @ 17:16:13
URL: http://scratchcard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0