091103

Idag valde jag att ta en liten sovmorgon =). Det var skönt att sova till 10. Dock somnade jag ganska sent i natt =S. Får bli en tidig kväll efter Christine. Nu är jag i alla fall vaken och har inte hunnit speciellt mycket :P.

Tänkte strax gå och göra mig en rejäl frukost med ägg, turkisk yoghurt med müsli, mackor och juice =). Är superhungrig. Dagen ska ägnas åt eftermiddagsföreläsning med en lärare som jag inte är överförtjust i. Jag hoppas dock att han har något vettigt att säga och inte är lika vimsig som han var i ettan. Efteråt ska jag och A sitta kvar och börja diskutera vad vi ska skriva för miniprojekt. Sedan blir det hem i mörkret (jo, vid 16 är det mörkt) och byta om till löparkläder =). Tänkte försöka mig på en liten runda vid ån, hoppas bara att huvudet hänger med idag ;). Blev förresten 1 timme och 20 min powerwalk med Evelina igår, inte illa =).

Jag var klara med mina naglar vid midnatt. Lång tid tog det, men snyggt blev det eller vad tycker ni??


Dags att fixa lite frulle, sen läsa lite innan det är dags för skola ;). See yá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0