091102

Varför?? =(
Dagen började med att jag vaknade av världens spränghuvudvärk. Jag som skulle plugga hela förmiddagen. Jag gick upp och satte mig med plugget och försökte samtidigt slappna av. Det var inte så lätt! Gjorde iordning lite frukost (av det som fanns hemma) och tog en huvudvärkstablett. Det har släppt lite och det har gått lite lättare att plugga =).

Ska snart börja fixa iordning mig och äta lunch. Ska åka till skolan med A vid kvart över 12. Vi ska prata igenom lite innan det börjar vid 13.

Ikväll har jag bestämt mig för att ha en riktig SPA-kväll. Det var år och dagar sedan sist =( och nu behöver jag det mer än någonsin. Jag ska börja med att duscha, sedan blir det ångbad för ansiktet, ansiktsmask, fixa fötter och händer samt naglarna. Nu har jag spikat det ;). Först måste jag dock handla mat och röra lite på mig. Eftersom jag har huvudvärk har jag nog ingen ork att springa, men en powerwalk sitter inte helt fel =).

Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0