091101

Idag är det söndag och vi går in i en ny månad, nämligen november.
November är en bra månad =). Jag fyller år ;), pappa fyller år, farmor fyller år, jag ska ha födelsedagsfest, vi ska fira oss alla hemma hos farmor och farfar den 21 november, familjen ska på kvarteret skatan och massa annat. Det är även en månad innan jul och det ska bli mysigt att plocka fram adventsljusstakarna, ställa fram massor av ljus, öppna adventskalendern och kolla på kalendern på tv =). Vad är det för adventskalender på tv i år??

Idag har jag, mamma och pappa varit ute på 5 km powerwalk i duggregn. Det var jätteskönt att röra på sig =). Så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen äta en brunch. Efter det ska jag och mamma åka en sväng till Täby Centrum. Efter det blir det plugg och middag, sen ska jag åka hem till Linköping igen =(. Tiden går så fort och eftersom jag mått sådär under tiden jag varit här så känns det inte alls lika roligt. I natt har jag i alla fall sovit hela natten (första natten sen i måndags!) och jag sov nästan 10 timmar =).

Nu är det dags att göra lite nytta så att jag hinner med allt jag ska göra idag. Vi hörs senare!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0