WOW!

Vilken helt otroligt underbar dag :D.
Som ni såg i det tidigare inlägget var jag uppe och hoppade redan vid 07, sen satte jag mig på bussen vid 8.30 som tog mig till Stockholm. Somnade och sov en och en halv timme på bussen, jätteskönt :). När jag väl var i Stockholm tog jag mig till Mörby där mami hämtade mig <3.

Vid strax efter halv ett hämtade jag upp E för en mysig dag på stranden :). Åkte till Ica och handlade lite picknick och sen stannade vi på "beachen" till nästan fem, så varmt, skönt och superhärligt. Tycker så mycket om att umgås med min E, vi matchar varandra så himla bra.

Väl hemma igen la jag mig på spikmattan som mami har införskaffat. Väldigt oskön, men ska tydligen vara bra för alla möjliga sorters besvär. Vissa har blivit av med sina spänningar i ryggen och axlarna, andra har fått igång lederna ordentligt igen osv. Jag ska ge den en chans, jag lovar ;)!


Efter den "mysiga" pausen åkte jag hem till E och J där jag blev bjuden på middag, grillade hamburgare :). MUMS! Sen kollade vi självklart på Robinsonfinalen och det var ju ett STORT fiasko. Jag HEJJADE såklart på Jarmo, han var en sann överlevare!!! Inte OK att rösta på den andra tjejen, tråkigt, men sant :(. Skulle varit svenska folket som fick rösta. Rätt ska vara rätt. (Ska INTE lägga ner mer energi på detta nu *grrrrr*).
Åt glass och jordgubbar också, SOMMAR :). Hade en supermysig kväll med er, E och J! Me like you very much <3.

Nu är jag alltså hemma igen hos mami och papi, dem har precis gått och lagt mig och jag har lånat deras dator så att jag kan blogga lite :). Ska även avsluta detta inlägg med lite flumiga bilder från gårdagen ;).

Imorgon blir det en hyfsat tidig uppgång. Då blir det ut och springa, sen sola om vädret tillåter (enligt SMHI så ska det bli toppen, och de hade ju rätt idag iaf). Åker nog till Linköping vid 13 ungefär, behöver inte vara hemma fören vid 16 senast då jag ska på fattömning på NH på kvällen ;). Blir dock en lugn kväll för mig eftersom jag har skola dagen efter :(. Men men, 3 skoldagar kvar, sen är det SOMMARLOV!! YEY.

/Elin

Lite bilder från igår:



Min älskling <3


Jag & min söta kompis A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0