Vad var det jag sa?

JO, att det skulle bli en sen kväll :P.
Har i alla fall haft jättetrevligt med x-gruppen. Den finaste gruppen 4-ever :). Vi började kvällen med bowling och tyvärr gick det inte så bra för oss tjejer som vi hade hoppats på, men men...lät M vinna hela spelet och jag fick komma 2:a ;). Gjorde dock inte en enda strike, var riktigt ur form idag :P. Hehe...Sen cyklade vi hem till H där hon bjöd på supergod middag och till det drack vi vin/öl. Till efterrätt hade hon gjort en "glasstårta", supergott även det :). Hon är så himla ambitiös den där tjejen ;). Tackar för en jättemysig kväll (!), måste göras om.

Blev tyvärr inga bilder tagna då jag lämnade kameran hemma, hoppas det är lugnt :).
Dags för mig att sova nu, är riktigt riktigt trött. Godnatt!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0