Trotsade regnet...

...och gick ut och fikade med tjejerna ;).
Med regnjacka och paraply i högsta hugg begav jag mig ut på stan i detta "underbara" väder ;).
Mötte upp tjejerna på Espresso House och det fick bli en chailatte för min del, var mycket längesen. Det har ju varit så varmt i flera veckor och då vill man bara dricka kallt (iaf jag), så nu var det ju lite ruggigt ute och då passade det perfekt.
Efter fikat blev det en sväng på Gina Tricot, hittade en supersöt klänning med blommor. Vill jättegärna ha den!! Men jag håller i pengarna ett litet tag till ;). S köpte iaf en jättefin klänning :). Lite mathandling hann vi med också.
Sen gick jag mina 2 minuter för att komma hem ;) och diskade bort all disk...har som sagt inte haft ork innan.

Nu är det dags att öppna böckerna igen, men om en halvtimme är det dags att laga lite middag. Funderar på klyftpotatis och kyckling *mums*. Låter bra!! Det får det bli.
Jobbar ikväll vid 18, så vi hörs imorgon. Ha en fin kväll!

Låten som går på repeat här hemma just nu ;).

Kanye West med Heartless :). Hissa eller dissa?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0