TOKIG

...blir jag på allt detta läsande! Utvärdering hit, design dit, hur ska jag komma ihåg allt?
Just nu känns allt bara som en enda röra :(. Hoppas det klarnar efter att jag och A suttit i bibloteket och gått igenom allt i detalj imorgon, håller tummarna för det iaf :).

Hoppas ni alla har haft en bra dag?! Som jag skrev i morse så sken solen, men den försvann precis efter att jag hade ätit upp min lunch :(. Hade till och med lagt fram min bikinitopp. Det blev mulet och jag satt inne och läste en massa framför datorn istället, så nu är jag äntligen klar med den delen! Tog en paus vid fem och åkte till Friskis för ett stenhårt aerobicspass, hur svettigt och kul som helst :). Väl hemma igen blev det middagslagning och ätning :P. Sen har jag läst hela kvällen, med undantag för DHW.

Nu till Elins favoritämne mode, smink, kläder, skor, väskor...ALLT!! Jag har funderat länge på om jag ska köpa svart nagellack. Visst är det lite tråkigt nu till sommaren, men har sett några som har det och jag tycker det är jättefint. Det bryter av mina annars så färgglada kläder ;). Hehe...

Kändisar som Hilary Duff, Paris Hilton och Lindsay Loan bär alla svart nagellack...då kan jag också :)!
Så det blir prio ett efter tentan :P.

Nu ska jag läsa lite bloggar, lite mail och lite fb...sen lite skollitteratur också ;). Sov gott!
/Elin


Körde jeansjacka från Gina Tricot och brillor från H&M till klänningen idag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0