Ser fram emot...

...en rolig kväll med x-gruppen :)!
Är precis hemkommen från doktorn och hon sa samma sak som förra gången, att det är nog (!) inget att oroa sig för och den kan tom i vissa fall finnas kvar hela livet. Usch, jag är ändå orolig :(. Ska försöka lägga det bakom mig en månad och sen känna på knölen igen...dumma knöl!

Sen jag skrev förut har jag hunnit träna :), men inte så långt pass tyvärr. Jag körde igenom triceps, bröst och insida- och utsida lår, dock hade jag velat avsluta med crosstraining, men då hade jag inte hunnit till doktorn i tid.
Blev bara hem och slänga i sig två mackor och sen vidare till doktorn.

Vid halv 6 ska jag möta mina vänner vid bowlingen. Jag vann ju förra gången över dem, så jag känner ingen press (JO!). Äää, det är bara på skoj. Jag kan ju faktiskt "låta" någon annan vinna idag :P.

Ni har väl inte missat H&M kampanjen Fashion against aids?
Det är olika kändisar som har designat t-shirtar och linnen där 25 % av pengarna går till att  öka medvetenheten om HIV/Aids. En superbra grej tycker jag. Lite exempel på plagg;


Design: Robyn. Kostar 149:- (25% går till Fashion against aids)


Design: Kate Perry. Kostar 149:-. Söt, men inte min smak riktigt.

Och till sist min favorit som jag verkligen överväger att köpa;

Design: Dita von Teese. Kostar 149 kr.

Nu MÅSTE jag kila till bowlingen. Hörs när jag kommer hem (sent!).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0