Sent

Nu är klockan kvart i ett och jag är VAKEN!
Inte bra. Eller jag är ju ledig imorgon så egentligen spelar det väl inte så stor roll ;). Var jättetrött förut när jag skrev, men nu har det omvandlats till övertrötthet istället, vilket medför att jag är superpigg. Sa ju tidigare att jag skulle diska och packa efter inlägget, tror ni jag gjorde det? :P Haha...neeeeeeej. Jag hämtade mitt täcke och kollade på massa roliga tv-program och sen visade dem filmen Bröllopsfixaren på 3:an, den är ju för himla mysig :). Så jag fastnaden i soffan idag...man måste få ha sådana dagar också, så det så!

Jag hoppas och tror att morgondagen blir lite mer effektiv. Ska först och främst ta sovmorgon, verkligen sova dem förlorade timmarna som jag missat de senaste dagarna, bara vakna av mig själv...yey (!). Efter det har jag träning som ett måste, det blir styrketräning och muskler som bröst, triceps och lite axlar. Har lite tider att passa imorgon också, ska till doktorn vid strax efter 4 för att kolla upp min knöl i halsen (minns ni att jag skrev om det förut?). Den har i alla fall inte försvunnit och jag tycker tom att den kanske blivit lite större :S, håller tummarna för att det är lugnt. Bäst att kolla upp den en extra gång bara ;). Avslutar kvällen gör jag med min kära x-grupp :) (gruppen som jag jobbat med i skolan sen i augusti till typ mars). Vi ska bowla och sen ska H bjuda på middag, ser verkligen fram emot kvällen.
Så min dag imorgon är fullproppad (!)

Jag åker ju "hem" till Stockholm i helgen också, men bara från lördag till söndag. Ska hem och hämta/låna mammas bil i en halv vecka :). Så jag kör från Stockholm ner till Linköping på söndag vid lunch och sen åker jag och Richard "hem" på onsdag den 3:e juni. Sen förblir jag i Stockholm tom den 12 juni, då bär det som sagt av till Gotland (!).
Har massor av saker jag ska hinna med mellan den 3-12 juni. Ska jobba på EU-valet, gå på 2 studentmottagningar (kanske tom 3), jobba extra på en skola, gå på grönalund med syster och lillkusinen osv. Dessutom vill jag hinna träffa alla kompisar innan jag åker igen. Hur ska lilla jag hinna? Jo, jag ska planera och prioritera ;). Jag ska minsan få ihop allting jag vill göra :). Det är viktigt för mig.

Ojoj, vad jag bara babblar på. Nu ska jag ta mitt nya nummer av VeckoRevyn...

...och krypa ner i vårt iskalla sovrum (gillar att sova när det är svalt). Psst! Såg även att min klänning med blommor från BikBok var med i nya numret :).

Minns ni denna??

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0