Övertrött

Är så trött så att jag är pigg :P. Hänt er någon gång?
Haha...är egentligen supertrött, men envisas ändå med att vara uppe. Väldigt dumt enligt mig själv. Jag som ska på UK (utekravallen) och allt imorgon, då vill man vara pigg och taggad ;).

Vilken underbar eftermiddag/kväll jag har haft idag :). Kom efter många om och men iväg till gymet vid halv 6, körde en timme, sen dusch och efter det cykeltur hem. När jag kom hem stod maten på bordet :). Jag bjöds på fläskfilé i gräddsås med ris (MUMS!). Richard tände ljus och vi satt och åt, pratade och lyssnade på musik. Alldeles för sällan vi gör sånt! Sen har vi legat i soffan hela kvällen och kollat på massa tv-program som vi båda gillar, hur mysigt som helst.

Nu är det dags för mig att krypa till kojs, börjar 10 imorgon.
Ha det gott så länge.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0