Oh what a night...

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Blev bjuden på grillning/förfest hos M i min klass. Alla andra skulle ju vidare på SOF, studentorkesterfestivalen, och parta hela natten. Jag och Richard har inte köpt biljetter till det då vi ville "pausa" den här helgen :). Jag kände mig ju som sagt väldigt trött efter tentan idag också, så mina planer för kvällen var ju egentligen lite slapp i soffan, lite städa och massa sova ;). Men det var väldigt trevligt att åka iväg och grilla med några i klassen, tack! :). Roligare än att ligga hemma.

Efter att jag skrev senast har jag varit ute på en kort runda på stan. Gick in en sväng på Åhlens och kollade på denna snygga solstol:

Visst är den helt underbar?? Skulle vara helt perfekt på takterassen då dem bara har träbänkar där :(. 250 kr får man pröjsa för denna fina...ååå, vad jag skulle vilja ha den :).
Gick sen till systemet och efter det hem. Handlade lite mat innan rundan på stan, lite korv och bröd till grillningen ;).
Min outfit för dagen på stan är följande:

Solglasögon - H&M
Oversizetröja - Gina Tricot
"Piratbyxor" (Jeans) - H&M
Gladiatorsandaler - Köpta i USA

Gick hem och bytte om till en annan outfit på kvällen :):

Jacka/Tröja - Gina Tricot
Tubtopp - H&M
Jeans - BikBok
Pumps - Din Sko

Nu är det dags för mig att börja avrunda denna trevliga kväll. Hann hem och kolla på "Helens små underverk" också, helt underbart söt!! Me like :). Sov gott allesammans, det ska iaf jag göra ;).
Imorgon blir det picknick i trädgårdföreningen, kortegen (SOF-"parad") och grillparty på takterrassen. Ser verkligen fram emot denna underbara lördag, håller tummarna för lika strålande väder som vi haft idag.

/Elin


Kommentarer
Postat av: Hugo

Du kan få en sådan stol av mig.



Hälsningar

Hugo

2009-05-16 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0