Nice...

kväll jag har haft idag :)!!
Efter den otroligt långa dagen i skolan, kom hem kvart över fem :P, så slängde jag i mig lite mat. Mötte sedan upp A för en promenad vid ån, tog drygt en timme. När vi kom hem till mig sen så drack vi lite te och åt popcorn, mys! Satt och pratade till kvart över tio. Ååå, det är så roligt att lära känna en ny person ordentligt här i Linköping :).

Jag tycker att vi var ganska effektiva i skolan idag, vilket känns skönt. Jag hoppas inte vi behöver sitta 9-17 varje dag, det kommer bli segt efter ett tag. Men men, arbetet ska ju in, så det är bara att kämpa på. 2 VECKOR kvar till sommarlovet :D.

Lovade ju er kära läsare att slänga upp lite bilder på mina nyinköpta kläder, här är dem.


SUPERsnygg och tuff klänning från H&M :), 249:- för denna pärla.


SUPERsöt kortare kofta/jacka med blommönster. Köpte den på REA på Gina tricot för 99:- (förr 299:-). Fynd!


SUPERläckra chinos från Gina Tricot, priset nu var 99:- och förr 199:-. Jag som verkligen ville ha dem :D.

Hade faktiskt på mig den korta koftan/jackan idag över ett vitt linne och jeans, riktigt fint!

Dags för mig att börja avrunda, sov gott!
/Elin

OBS!!! Har försökt publiciera detta tidigare, men blogg.se har dummat sig :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0