Moment 1

KLART!
Haha...jag menar att jag nu läst igenom projektarbetet en gång och skrivit lite kommentarer och allt sånt som jag skrev att jag skulle göra ;). Har även skrivit ner tips på saker att skriva i analys- och diskussionsdelen. Nu lägger jag ner det arbetet för en stund :), får läsa igenom det en gång till ikväll.

Sitter och funderar på om jag ska gå en runda på stan. Är riktigt sugen på den vita koftan som jag visade er igår;

så jag funderar på om jag ska gå och kolla om den finns på Lindex här i stan ;). Bör egentligen inte shoppa massa nu eftersom jag ska spara pengar, men den är ju så himla fin. Har dessutom 30% på en valfri vara, så istället för 299 blir det ca. 210. Ååå, ska nog kolla iaf.

Om två timmar är det ju träning som gäller också, så nu är det dags att sätta fart. Ska handla lite tortillabröd till morgondagen också, då blir det tacos :). Ikväll står jag för maten, det blir fiskpinnar och potatismos (pressad potatis till "bebisen" :P). Slänger i mig en banan sen är det bye bye.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0