Klara, färdiga...

somna :P! Är så otroligt trött efter två intensiva dagar, med mycket att göra och lite sömn :(.

Igår "svek" jag er för att jag var i skolan till strax efter tre och då åkte jag till Friskis och skulle gå på ett steppass, men istället var det aerobics med min den vanliga ledaren, så jag blev glad. Det var riktigt tufft och roligt. Sen snabbt hem och bara lämna väskan, gick ner om mötte tjejerna efter det. Handlade lite mat på hemköp och lagade mat hemma hos mig. När dem sen gick strax efter 21 var det DHW, sen pratade jag i telefon med flera stycken och inte fören vid 00 satte jag mig med projektarbetet. Somnade halv 2!!! *snark*...

...och klockan ringde halv 8, men jag klev upp 8. Då ställde jag mig och lagade lunchlåda, åt frukost, klädde på mig och läste igenom projektarbetet samtidigt :P. Lite jobbigt ;). Var i skolan längre än vad vi trodde idag, kom hem halv 4. Sen dess har jag inte gjort många knop :P, hur skönt som helst. Läste precis igenom arbetet en sista gång och mailade det till vår handledare, så nu är det så gott som klart :). Känns mycket skönt. Kommer nog läsa igenom det en gång till innan fredag för att vara på den säkra sidan.

Hade planer på att gå ut och gå, men jag orkar verkligen inte. Ska nog gå till gymet imorgon, så då blir det stenhårt igen :)!

Nu ska jag ställa mig och diska, sen ska jag börja packa inför sommaren, har hämtat upp min enorma väska. Halva garderoben ska ju med hem ;).

Avslutar inlägget med en lite smårolig låt:



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0