Fröken Duktig

Hahaha :).
Jag ger mig själv lite positiv feedback. Det behövs ska jag säga. Känner att jag varit riktigt duktig och effektiv nu på kvällen. Började ju som sagt med att städa hela lägenheten, så nu är det rent och fint här hemma igen. Har även bäddat sängen med rena lakan (mmm...doftar gott). Hade lite svårt att komma igång med pluggningen efter det, så jag åt lite varma mackor och kollade på robinson2009. När det var slut så flyttade jag fokus till en annan robinson, nämligen ett häfte som jag ska läsa i pedagogiken ;). Snygg övergång :P. Så jag läste hela det häftet nu på kvällen, mäkta stolt. Så jag är nöjd med dagens prestationer.

Ska alldeles strax gå och lägga mig, men först måste jag bara få förespråka en sida. Nelly.com (Asos.se). Kollade runt bland deras skor och det fanns många riktiga pärlor må jag säga. Och vilka bra priser! Hur kan jag ha missat denna sida? Tänkte dela med mig av några godbitar här...(vill ha allesammans)

Ett par gladiatorsandaler för 349:- (samma pris som dom på Din Sko). Stina-Lee äger ett par och dem ser grymt snygga ut på henne. Jag har BESLUTSÅNGEST!!!

Den uttjatade skon :P (har haft med den i bloggen 2 gånger förut). Tar med den igen för att dem har SÄNKT priset på dem :D. Förut kostade dem 899:- och nu ligger dem på 399:-, hur bra pris som helst ju! Det är ju friis&co. Vill HA!!

KOLLA VAD SNYGGA!!! :). Jag älskar den blåa färgen och modellen. 399:- får man pröjsa för dessa. Så himla läckra till en lbd (little black dress).


Dem här skorna är skitsnygga med gulddetaljer. 499:- är priset för dessa :).


Dem här föll mig verkligen i smaken. Tuffa, snygga och moderna. 399:- kostar dessa pärlor.
Avslutar detta modeinlägg med en grymt snygg klänning:


399:- kostar denna underbara blåsa.

VARFÖR måste dem ha så himla mycket snyggt för? När jag ser alla dessa skor skulle jag verkligen vilja ha massor med pengar bara till skor :P. Kollade fraktpriset på hemsidan och det är 39 kr som vanligt. Jag har även 10% på Nelly.com (vilket på en vara för 399:- innebär att det kostar 359:- istället), detta pga att jag är student. Ett par skor för 359:- är ju INGENTING. Elin måste verkligen ta sig en funderare på dessa underbara skapelser ;).
Detta gör hon i sina drömmar, för nu är det dags att gå och lägga sig.
Godnatt!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0