Dåligt blev bra.

När jag kom till skolan idag fick jag en "dålig" känsla i magen :(.
Det kändes inte som det skulle helt enkelt. Har varit fruktansvärt trött hela dagen och kunde knappt hålla mig vaken under seminariumet (och det var faktiskt rikigt jobbigt, för jag kämpade gärnet). Kom hem vid halv 4 och kände inte att jag hade någon ork att göra något. Borde plugga, borde handla, borde träna, borde städa...listan kan bli lång och jag orkade inte göra något av det och *pling* säger det i mobilen. Det är B som sms:ar och frågar om vi ska dricka lite vin och snacka i solen, jag var inte sen att svara :). Så avnjöt lite jordgubbsvin och asti på vår takterass (fick reda på att vi hade en idag :P) tillsammans med lite jordgubbar, kan det bli bättre?? Hade verkligen supertrevligt!! Så skönt med spontana grejer när man är lite deppig :). TACK tjejer :D!!!

Nu måste jag ju förklara varför jag övergivit er i två dagar :P.
På lördag morgon väckte mamma mig och jag hoppade upp och rensade lådor och sen åkte vi till tippen. Sen hämtade jag upp E och E och så åkte vi till täby för att kolla på blondinbella och co. :P. Vi gick runt ganska länge i täby centrum och jag shoppade litegrann (kommer i ett senare inlägg), åt mackor från Sandy's och pratade. Supertrevligt hade vi :)!
Begav oss sen hem och jag åkte bara hem och vände, packade ihop mina kläder och åkte till Richard. Var hos honom och vi "firade" hans lillebror genom att äta ute :). Jag åt tacos. Sen låg vi och tittade på film, somnade och gick upp mitt i natten och hämtade min lillasyster och skjutsade hem henne...snäll storasyster som man är ;).

På söndagen gick jag upp 10 och åkte hem till familjen, vi packade ihop allt och åkte till täby medans det var visning på huset. Åkte hem och bytte om och sen var det bara att ta bilen till Saltsjöbaden och fira kusinen. Grattis E som fyller 7 år imorgon :). Hon fick en supersöt blus och örhängen av mig och syster. Hon blev faktiskt jätteglad.
Vid 18 åkte vi hem till Åkersberga och jag bytte bil och åkte sen tillbaka till Linköping.

Jag hade alltså ingen tid därimellan att blogga. Hoppas ni förstår :).
Dags att börja avrunda kvällen nu. Ha det gott.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0