Borta (!)

Dagen alltså :P. Min dag har gått så otroligt fort, har dock hunnit med massa roligt :).

Hade skola mellan 9 och 16, och det var ju kanske inte världens roligaste sysselsättning då det var bästa dagen hittills på länge...men men, sånt är livet. Vid 16 cyklade jag iaf hem och Richard och jag bestämde oss för att gå ner på hörnet och köpa glass i glassbaren ;). Så vi tog våra glassar och la oss på en gräsplätt i solen och avnjöt dem, hur varmt och underbart som helst. Sen gick han upp och jag gick vidare till synsam för att hämta ut mina linser (bättre sent än aldrig), så det blev -800 kr på kontot där :(. Behöver inte linserna nu, då jag har två paket kvar, men dem kommer ju "ta slut" över sommaren så därför har jag köpt nya.

Köpte även den UNDERBARA solstolen som jag skrev om för ett tag sen:



Låtsas som jag ligger och solar i solstolen :P. Haha...snart ska den invigas utomhus också. Inom en snar framtid om vädret håller i sig :). Solstolen kommer från Åhlens och kostade 250 kr. Fick den i present :D, TACK!!! <3

Gick sedan hem och lagade mat, eller Richard gjorde mest :P. Men jag kom på att vi skulle göra tacos lite annorlunda än vanligt, så jag gjorde rullar med köttfärs i. Så mumsigt gott :).

Det är vanlig taco-köttfärs (stekt köttfärs med tacokrydda) som jag lagt i vanliga tortillabröd och sen hällt lite riven ost på, och skjuts in i ugnen i några minuter. Till det tar man varlfria tillbehör, jag tog tomat, gurka, majs, sallad, creme fraiche och tacosås :). Fick även över så att jag har till matlåda imorgon, gott!

Vid 20 gick jag och A ut och gick en promenad :). Så himla fint väder, det var jätteskönt. När klockan passerade 21 kändes det som att klockan var 18, skumt, men super. Sen har jag pratat länge med E i telefon :). Jag hoppas att jag är ledig någon helg i juli så att hon kan komma till Gotland och hälsar på mig, skulle VERKLIGEN vilja det (!). Hoppas. Ringer chefen imorgon och frågar om schemat ;).

Nu ska jag städa lite, sen ska jag avrunda min kväll. Sov gott!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0