090530

VAKEN!
Klockan har nu passerat tjugo över 7 och jag är vaken :P. Detta pga att min buss går halv 9 från centralstationen :). Är i Stockholm vid 11 och "hemma" runt 12 kanske ;).

Gårdagen gick som på räls :P. Efter att jag skrev var jag ute och sprang, grymt skönt och grymt jobbigt. Sen blev det dusch och lite mellanmål på det, efter det vidare till skolan vid 15. Hade handledning och fick sitta kvar en stund och kolla igenom arbetet, skriva till lite osv. Åkte inte från skolan fören strax efter 18, då mötte jag upp A och vi cyklade tillsammans till NH. Så vi satt ute och glassade på NH:s uteservering igår :). Det var jag, Richard, A, B, S och sen kom även T dit. Var även en massa andra människor som vi kände där också ;). Hade en mycket trevlig kväll (!), den bästa på länge.

Den trevliga kvällen avbröts tyvärr lite eftersom det inte gick att skicka in vårt projektarbete korrekt, så jag hade tur att jag hade nära hem ;), det var bara att springa upp och fixa. Fick iväg det vid 20 (fick senast skicka 23), YEY!
Kvällen höll på till 01 och då var det dags att packa lite för mig :P, så jag somnade 02 och upp 07. Så jag är jättetrött :(. Ska försöka sova på bussen :), så att jag orkar med den "intensiva" dagen.
Snart kommer jag E!! Då ska du och jag på picknick :D. Längtar ihjäl mig :(.

ja, dags att få i sig lite frukost. Lämnar datorn hemma, med Richard eftersom det handlar om en dag som jag är borta. Kommer förmodligen blogga från mammas och pappas dator istället :). Bilder från gårdagen kommer upp senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0