090529

Vart är det fina vädret? När jag var inne på smhi i förrgår så visade dem STOR sol och 20 grader, men jag ser bara moln, moln och ännu mera moln :(...*suck*. Nu visar prognosen dock moln/sol, men inte så varmt :S, man ska inte lita på den där himla väderprognosen :P. Dock tänker jag "lita" på den när det gäller lördag i Stockholm, då ska det bli STOR sol och 25 grader (!). Så då blir det picknick med söta i det gröna ;) och bikinin får väl åka på också, eller vad säger du E? ;).

Idag vaknade jag lite tidigare än igår, skönt. Klev iofs upp vid kvart över 11 ungefär och ska snart äta frukost. Är lite seg i huvudet känner jag, har vänt på mitt dygn rätt rejält :(. MÅSTE bli ändring på det snart. Idag börjar jag skolan vid kvart i 4, då har vi handledning, så då ska hon ge oss sista hjälpen innan arbetet ska in (senast 23.00 ikväll :P). Och måste vi ändra något blir det till att sitta kvar i skolan efteråt. Flera i gruppen ska på vårfesten som börjar 18, så det blir snabb ändring i så fall. Själv ska jag sätta mig på en uteservering med tjejerna och kanske Richard ikväll och avnjuta en kall cider, hoppas bara solen vill visa sig en stund då :)!

Nu är det time för frukost, superhungrig. Sen ska jag försöka hinna ut och springa, packa en del, tvätta några fönster och tvätta lite tvätt innan skolan :P (tar nog längre tid egentligen, men jag ska hinna!). Hehe..ha en fin dag!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0