090524

Nu är det bara en och en halv vecka kvar här i Linköping, SHIT!
Tiden går så himla fort...det är nästan lite läskigt :P. Dock längtar jag ju som sagt till sommarlovet. Jättemycket (!). Ska bli så skönt att inte jobba heltid, utan ha mycket fritid så att jag kan bada, sola, hjälpa till hemma, läsa en bok, slappa, shoppa...Underbar sommar enligt mig. Hoppas på mycket sol så att jag kan sola och bada, annars får jag stryka det på min lista :(. Bara en halv vecka efter att jag har åkt till Gotland kommer Richard ner över midsommarhelgen, från onsdag till måndag, supermys. Sen vet jag inte när han kommer ner igen, eller om jag tom får möjlighet att åka "hem" över en helg :). Det måste ordna sig på något sätt. V.30 kommer tjejerna ner och stannar från måndag till fredag, det ska bli så ROLIGT! Längtar massor <3. Sen kanske A dyker upp med sin O. H, C och M kanske kommer förbi en sväng också. E och J också för den delen, haha...mamma och pappa kommer bli tokiga ;). Alla ska ju inte bo hos oss iaf, det tror jag ni uppskattar mami och papi :). Visa upp huset och fika kan ni väl gå med på!? Hehe...

Idag är det lite molnigt och soligt, mixat. Det är hyfsat varmt iaf. Mina planer för dagen är att läsa igenom projektarbetet inte en, utan flera gånger. Ska kommentera, ändra och skriva vad jag vill att vi ska skriva i analysen. Så detta tänkte jag sätta igång med efter bloggandet. Håller även på att tvätta, igår körde jag två maskiner och nu håller jag på med en till. Vill tvätta ur tvättkorgen så att den blir helt tom ;). Vid 16 har jag och Richard planerat att åka och träna, var ju ett tag sen jag körde styrketräning, så det känns skönt. Tänkte träna igenom hela ryggen och lite biceps och axlar också. Avslutar nog med 5 km på crosstrainern :). Så det blir nog upp emot 2 timmars träning idag, gött! Just det, skulle ju skriva om det förut, min träning, men jag skriver om det ikväll iställte, LOVAR!

Aja, dags att börja göra lite nytta här hemma. Har skrivit en lång lista på saker som måste göras innan vi lämnar lägenheten i Linköping i över två månader. Tvätta lister, tvätta fönster, frosta av frysen, byta lakan...osv.
Ha en fin dag!
/Elin

Jag i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0