090523

Idag ska jag uppdatera jättemycket ;). Dock har ju klockan redan passerat fyra, men skillnaden är att det blir hemmakväll ikväll och då har jag mycket tid att blogga :).

Igår var jag ute och sprang efter blogginlägget, sedan blev det ett besök hos frisören. Det tog två och en halv timme och jag är supernöjd :D. Började med att lägga i blonda slingor i hårbotten för att ta bort min utväxt, sen klippte hon upp det och sist lockade hon håret för att jag skulle ut på kvällen, så himla gulligt :).


Såhär blev det bak, det är samma hårfärg som jag hade innan, men lite kortare ;)


Det ser nästan vitt ut, men det är det inte. Det skiftar fint i olika blonda nyanser och den "värsta" färgen lägger sig efter några tvättar. Kameran gör inte håret rättvist (!).

Efter frisören blev det en sväng på systemet och sen hem. Blev snabb sminkning och ombyte för middag med M. Klädvalet för kvällen blev min nya svarta klänning med blixtlås, bjuder på lite bilder från kvällen...




Redo för PARTY!!! I LOVE the dress...249 pix på H&M (!)


Skorna har hängt med ett tag ;). Kommer från skopunkten. Supersöta och sköna, lagom hög klack :).

Blev skinnjacka över klänningen och ett paraply då det regnade lite :(. Jag och M gick iaf till något som heter Forna Italia (tror jag) och åt pizza. Var längesen jag åt det faktiskt och vad himla gott det var, tog en med parmaskinka och ruccola. Rekommenderas!

Med fullproppade magar gick vi hem till M och hade förfest, sen blev det som sagt NH. Mycket folk, men inte många jag kände :(. Gick dock inte hem fören halv 4 :P...hade trevligt med dem jag kände ;). Kom hem och käkade mackor (ingen kebab då inte) och sen hoppade jag i säng bredvid en sovande Richard.

Morgonen började med att min kompis ringde och "väckte" mig vid 12, hehe...och det var BRA. Hade nog inte vaknat annars :P. Låg och pratade med henne i nästan en timme :), saknar dig E <3! Sen upp, äta lite frukost och hoppa i lite kläder. Jag och Richard gick till hemköp och handlade lite nödvändigheter.
Idag har jag INGET planerat, vilket lilla jag tycker är jätteskönt. Funderar på att gå en promenad längs ån, så det ska jag nog göra faktiskt. Har ingen ork att springa idag, och då är ju en promenad perfekt för att få lite frisk luft ;). Sen har jag köpt två nya tidningar som jag ska hugga in i sen:


Glaze och Chic, sånt som bara innhåller bilder ;), orkar inte läsa :P...haha! Var en film med i den ena också, ska nog se om jag hinner se den idag :).
Har även köpt grönsaker och fetaost, så idag blir det en variant av grekisk sallad :). MUMS!! Så jag har en toppenkväll planerad med tidningar, film, sallad och kiwivatten :). Hur ser er kväll ut?

/Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så himla snygg klänning Elin:):):) <3

2009-05-23 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0