090522

Äntligen Fredag!!!
God morgon...eller god lunch kanske jag ska säga ;). Har sovit några timmar nu och känner mig ganska utvilad, skönt.

Hade en riktigt GRYM kväll igår :D! Började med förfest hemma hos mig och vi hade jättetrevligt. Lyssnade på musik, blandade drinkar och pratade. Jag fick massa beröm för mina drinkar som jag gjorde :), haha...det sitter i mitt blod att blanda bra drinkar :P (min okända talang). Sen vid halv tolv gick vi då vidare till Sliver och det var väldigt lite folk där :(. Men det struntade vi i och dansade loss på dansgolvet i flera timmar, hur roligt som helst. Vid 02 gick jag och A och åt hemma hos mig, sen så var det dags att sova vid 04 typ. Hehe...hade iaf en jättegrym kväll trots lite folk :)!

Bjuder er läsare på lite bilder:


När jag är precis färdigsminkad :).


Kvällens outfit
Klänning - Forever 21
Espadrillos med klack - H&M


Somliga får "bara" vara med på ett hörn :P, haha...A och jag :).


En liten tequilashot hann vi med också...ååå, så gott (not!)


Jag med en av mina goda drinkar, *slurp* sa det! (Hemliga ingredienser)

Det var lite bilder från kvällen :)!! Och ikväll ska jag ju ut igen :D. Ska ut med en kompis från jobbet, M och det ska bli jätteroligt. Vi ska faktiskt gå ut där vi jobbar och utnyttja personalrabatten lite ;). Kom till NH vett já. Först ska hon och jag ut och käka middag, får se vad det blir för gott. Måste även hinna med en liten runda på stan. Och jag ska ut och springa strax, ska skriva ett inlägg om min träning sedan...

Nu måste jag bege mig ut innan det börjar regna och innan jag ska iväg kl 15. Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0