090520

Tänkte börja be om ursäkt för otroligt dålig uppdatering...
...men sen insåg jag att jag har ju faktiskt haft massa roliga saker att göra :D.

Igår slutade jag skolan vid strax efter 16 och då åkte jag hem till B och S. Jag och S gick ut och gick i det fina vädret :). Vid 18 bjöds jag på middag och A kom också dit och åt, jättegott. Sen vid 21 åkte jag hem och kollade på DHW och efter det blev det lite skolarbete gjort, alltså sen kväll igen :(...inte bra! 

Idag vaknade jag halv 8 och hoppade in i duschen. Sen åt jag frukost, klädde på mig och åkte till skolan. Därför hann jag inte blogga imorse.

Ikväll ska jag jobba från 18-01, så det blir nog dålig uppdatering idag också :(. Men vi hörs kanske mellan skolan och jobbet, ett liten dagens outfit kanske ;).

Ha en fin dag!
/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0