090518

Frulletime!
Vilken morgon...13 grader och sol, det är iaf det jag har blivit van vid dem senaste dagarna, men idag...ja, då regnar det massor och termometern visar 7,2 grader *brrrrr*. Trodde sommaren var här för att stanna?!

Idag är det grupparbete som gäller från 9 tills vi är klara, dock senast 17. Sen ska jag försöka gå ut och gå en sväng efter det, men om det spöregnar då också så får vi väl se :P.

Nu sitter jag och äter frukost, ska snart sminka mig och sätta i linserna. Det måste jag komma ihåg också, jag har ett par linser som ligger hos optikern och väntar. Blir 800 kr denna gång också :(, det är verkligen inte gratis.

Ha en fin dag! Glöm inte regnjacka, gummistövlar och paraply ;).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0