090517

Idag är det söndag IGEN!! Känns som det var söndag igår. Det är ju iofs jätteskönt att veckorna flyger fram, för då är det sommarlov snart :). Har bara två och en halv vecka kvar, det insåg jag idag :D, YEY!

Vaknade vid 10 och gick upp direkt. Åt lite frukost, bytte om och sen åkte vi med bussen till IKANO-huset. Vi åkte dit för att bland annat handla lite mat och kolla efter t-shirtar till Richard. Jag svängde in på Gina Tricot och fastnade vid REA-stället :P. Hittade ett par fina chinos och en superfin kort "jacka" att ha över ett vitt linne :), bilder kommer upp senare. Gick sen till Jack&Jones där Richard köpte en gul t-shirt :). Kollade lite i affärerna och fastnaden en stund på H&M. Hittade en megasnygg fodralklänning med dragkedja fram, hur cool och snygg som helst. Så den fick det bli! Bild kommer senare även här. Richard köpte två t-shirtar och ett par röda solbrillor (jättecoola). Vi avslutade vistelsen med korv på IKEA ;) och mathandling på Willys.

Nu har Richard precis givit sig iväg för att spela fotboll, medans jag satte mig här :P. Ska nog gå ut och springa om en halvtimme, skönt att röra lite på sig :). Hoppas alla har en fin söndag?!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0