090516

Eller 090517 är det väl egentligen...:P.
Jag räknar det här inlägget till lördagen då det kommer handla om det :).
Min dag har varit UNDERBAR. Började med att jag blev "väckt" av en orkester utanför fönstret och det var ju inför SOF-kortegen, men halv 10?? Men det var väl iofs lite roligt, så jag städade till livemusik ;).


Vid strax efter halv tolv gick jag till trädgårdsföreningen och hade picknick med A och O, mys!! :) Och dessutom, vilket väder. Vid halv två gick vi till stora torget och kollade på kortegen...

Melodifestivalen-vagnen :) Carola!!


Turtles-vagnen :).


Lost-vagnen.


Super Mario-vagnen. Både min och Richards favorit :D!

Och en massa massa fler vagnar, men jag tog inte kort på alla :P. Sen gick A, O och jag och köpte glass på Bosses...mums! Sen hem, möta upp B, handla lite mat till kvällen och sen vila en stund ;).

Har haft en jättetrevlig kväll med grillning på takterrassen :). Vi åt massor med god mat och jag drack en supergod ny cider som man köper i mataffären, KÖP!

Smakar sommar. Den kommer jag köpa flera gånger.

Nu är det dags att lägga sig. Ska upp och åka till IKANO-huset imorgon med lé Richard. Vi hörs!
Avslutar med en bild på en frusen Elin på takterassen med jordgubbsvin i handen, sov gott.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0