090513

Ojojoj, var har den här dagen tagit vägen?
Träffade A på biblioteket halv 10 och satt där till 12, gick hem till henne och åt lunch och sen gick vi tillbaka och satt till 15.30. Då var vi båda jättetrötta och hade noll motivation kvar, så vi gick och köpte glass istället ;). Hehe...gott! Har lite svårt att hitta motivationen att komma igång och plugga igen, egentligen bör jag väl äta lite middag också, men vad? Vilka I-landsproblem jag har alltså.

Fick hem dem supersnygga skorna som jag beställt från H&M idag.

Dock åker dem nog tillbaka. Dem är alldeles för höga för mig och jag kan inte gå i dem (ser ut som jag skitigt på mig :P).
Men visst är dem grymt snygga? Synd bara att jag är en plattsko-människa :(.

Aja, imorgon blir det PLUGG PLUGG PLUGG och lunch med S :). Man ska ju ändå äta, så varför inte göra det med en kompis då?? ;). Ha en trevlig kväll!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0