090512

VILKET VÄDER!!! :)
Vaknade vid 8 av att solen sken in genom persiennerna. Drog upp dem och såg att det inte fanns ett moln på himmelen. Underbart! Dock är det ju plugg som gäller idag :(, men jag får allt ta och sätta mig på takterassen med boken istället ;). Solkräm, vatten och boken i högsta hugg, snygg kombo :). Jag hoppas VERKLIGEN att vädret håller i sig då jag har en del planerat på lördagen. Lite picknick, lite grilla och lite snack ;). Toppen!

Nu sitter jag här och äter frukost :). Har hunnit duscha och klä på mig (se dagens outfit). Ska inte gå hemifrån fören strax efter halv tio så jag har "gott" om tid på mig. Dock blir det alltid lite stressigt iaf...*suck*.

Aja, ha en superbra dag i solen och glöm inte smörja in i er (ett snäpp längre ifrån hudcancer!).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0