090511

En ny dag och en ny vecka har börjat.
Min morgon började redan vid halv 9. Gick upp och städade lite (Richards grupp kommer hit och jobbar idag), klädde på mig och åt frukost. Sen begav jag mig till vårdcentralen. Där fick man sitta i evigheter med 18 andra människor, fast det tog "bara" 1 och en halv timme :). Väl inne fick jag konstaterat att den knöl på halsen som jag har haft i en vecka är en förstorad lymfkörtel och att det skulle försvinna snart. Hon sa även att jag hade jämn hjärtrytm och sedan frågade hon om jag var vältränad ;), haha...gött! Efter läkarbesöket gav jag mig ut på stan en liten stund. Köpte en fin blommig klänning från BikBok, beställde nya linser och plockade upp en chailatte to go.

Såhär glad blir man när man "får" en chailatte ;).

Nu ska jag sätta mig och läsa lite, sen lunch. Ska träffa A på bibblan vid 13 och plugga inför tentan.
Sen möte ikväll på NH om vilka tider vi ska jobba osv. Jag ska dessutom säga upp mig, det du ;).
Dags att sätta igång.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Neeeej, inte kan du säga upp dig? Du får inte :)

2009-05-11 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0