090510

SÖNDAG!!!
Veckan har gått något fasligt fort och det betyder väl bara en sak, jag har haft roligt. Samtidigt känns det som seminariumet och min otroligt trötta dag (i måndags) var år sen sist, eller iaf minst två veckor :P. Hehe...är lite kluven.

Om jag summerar veckan är jag nöjd. Har träffat mina söta tjejer två gånger, först med jordgubbsvin på takterassen och sen fika på Espresso House :). Träffade även B på UK i fredags. Har tyckt att dagarna i skolan gått ganska fort och jag har dessutom hunnit med en hel del saker den här veckan. Det jag kan "klaga" på är väl i så fall vädret :(, har regnat som det vore höst här den här veckan...mindre roligt. Fast jag kan nästan lite hålla tummarna för en sån vecka nästkommande vecka eftersom det är tentaplugg då :(. Känns bättre att sitta inne om det regnar ;).


Nu till dagen. Vaknade av klockan vid 9.30, klev upp 10. Har sen dess hunnit läsa 2 kapitel á 30 sidor på engelska (krångligt dessutom) och det känns jättebra :). Dock ska vi läsa 5 kapitel á 30 sidor, så jag har en del kvar :(. Har bara tagit en liten paus för att blogga. Funderar även på en löparrunda vid 14 kanske, vore skönt att bränna lite ;). Efter att jag hade läst klart första kapitlet så gjorde jag en stor och god frukost :), samtidigt som jag planerade veckan lite.


Det blev en skål Kellogs K, två mackor (den ena med korv och paprika, den andra med ost och gurka), ett glas juice och ett glas antioxidantjuice :). MUMS!! Så jag är mätt fortfarande.

Angående skorna jag visade upp igår, jag har funderat så det knakar och jag har nästan kommit fram till vilka jag skulle vilja ha. Måste räkna lite på det och ni kommer få se sen vad det blev (om det blir något).
Ha en fin dag!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0