090506

Nu har klockan REDAN passerat 12.
Satte klockan på 9 imorse, men när jag vet att jag är "ledig" har jag en tendens att sova en stund till. Gick slutligen upp vid 10 och hoppade i löparkläder. Begav mig ut och sprang i regnet, det var faktiskt ganska mysigt och folktomt ;). Jag och några skolungdomar :). Det var skönt att röra lite på sig igen, känner mig inte alls lika trött som jag brukar vara vid den här tiden.

Imorgon slutar skolan 12, så då får det bli en massa läsande och gymet för första gången på 2 veckor ;).

Idag ska jag plugga (läsa) och vid 14 ska jag träffa tjejerna för en fika på stan :). Vid 18 börjar jag jobba på NH till 01. Så det blir inte mycket "fritid". Håller dessutom för fullt på att tvätta massor, tvättkorgen var överfull efter minisemestern hem :). Har inget att sätta på mig :P. Hehe...

Hoppas alla får en bra dag i regnet ;)!! Försök göra det bästa av dagen även fast det regnar. Jag ska krypa upp i soffan med en äggmacka och lite juice och samtidigt läsa i min skolbok.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0