090504

FÖRLÅT! :(
Både lördag och söndag har jag haft fullt upp. Hann inte gå in på datorn en enda gång. Det var väl skönt med lite datorfri helg, men iaf...har ju inte skrivit här då.

Det blir tyvärr bara ett kort inlägg, sen bär det av till skolan. Kom hem till Linköping igår vid 22 och stupade i säng direkt, så trött. Har fått "skrapa" ihop till en frukost här hemma. Fanns pyttelite mjölk och flingor och lite juice, håller jag mig nog inte mätt på så länge :(. Det blir alltså matshopping idag! Ett måste.

I eftermiddag kommer det upp lite bilder på nya kläder jag köpt i helgen :) och dessutom har HM-paketet kommit. Ett grej ska redan skickas tillbaka :(, gillar inte färgen. En större rapport kommer senare och mer information vad jag har haft för mig i helgen.

Dags att fixa iordning sig och dra, hörs senare.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0