090501

Idag är det första maj och underbart varmt väder :)!
Har inte hunnit skriva i bloggen då jag varit upptagen hela dagen.

Gårdagen vart jättelyckad. Vi åt massor, pratade, skrattade och hade det jättetrevligt :). Det gör jag gärna om snart!
Somnade runt ett och gick upp halv tio. B sov över :). Jag gick upp och diskade bort allt från igår, torkade av alla ytor och fixade lite. Sen kom B upp och då gjorde vi iordning oss inför dagen.

Idag har jag, B, S och E varit på äventyr. Vi har varit på garnsviken och haft picknick och solat. Hur mysigt som helst :D. Gör gärna om snart.

Här är jag på garnsviken :).

När jag hade lämpat av tjejerna åkte jag hem till Richard en sväng och hälsade på familjen :). Var längesen jag träffade dem. Dem höll på att riva altanen, så jag satte mig och tittade på :P.
Kom hem för en liten stund sen, har alltså haft fullt upp. Och dessutom har klantot (jag) bränt mig :(. MYCKET!

Så otroligt AJ!

Imorgon blir det lite vila från solen och en runda till Täby med E och E :). Mys!
Hörs senare.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0