Sol och värme

Idag sken solen in genom fönsterrutorna och det var riktigt vårväder här i Linköping :). Vad livet blir lite lättare då.
Hade som sagt seminarium i morse kl 8 och vi höll bara på till 9. Och nästa uppgift får vi inte förens imorgon :(. Så vi satt kvar och försökte plugga lite, vid 11 åkte jag hem och åt lunch och pluggade lite. Fick sms av S som frågade om jag ville följa med och fika vid 14 och vem kan säga nej till en fika med sina favorittjejer? Inte jag iaf ;).
Så jag "pausade" med en fika till 16, sen var det hem och fixa iordning sig för aerobicsen.

Nu på kvällen har det alltså blivit lite aerobics, lite tv, lite mackor till middag och nu ett nytt nummer av veckorevyn (fått en prenumeration av mami, yey!).



Ska avrunda kvällen med en förhoppning om en lika fin dag imorgon igen :). Trots att det är föreläsning och massa grupparbete :(.
P&K
Ps. Ni har väl inte glömt att jag åker hem om 2 dagar??!! :D Ds.

Detta är en låt som "växer" i mina öron varje gång jag hör den :)


Vad tycker ni?? Lite kärleksfilm över den tycker jag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0