Shopping, fika och träning

Kom iväg ut på stan ganska sent, så det blev bara en kort runda i dem affärerna jag helst ville gå in i. Och självklart kunde jag inte hålla i pengarna :(. Jag älskar att shoppa!! Köpte tre saker:

  
Dem underbara ballerinaskorna som jag berättade om igår, visst är dem söta?
149:- på Indiska fick jag ge för dem. Nu har jag både ett par vita och ett par svarta, mina slitna fötter är räddade i vår och sommar :).
Tips:
Indiska hade många variantar av ballerinaskor. Ett par vita med blommor, prickiga, "stickade" mm. Alla för 149:-/st. Så passa på att inhandla hela ballerina-garderoben på ett och samma ställe :).


Fransväskan som jag drömt om på nätterna. Har sett den på många, den är perfekt på shoppingrundan eller fikat.
199:- var det halvhöga priset för denna godisbit. Kommer hänga med mycket i mitt liv :).
Tips:
Väskan finns i tre färger. Svart (som jag visade tidigar idag), beige och denna ("tan"). Jag köpte den sista i färgen "tan" i Linköping, men i färgerna svart och beige fanns det flera kvar. Varför inte köpa en i varje färg?


Och jaa, jag har köpt en jeansjacka. ÄNTLIGEN!!
Det blev den från Gina Tricot och den kostade 299:-. Dock är det den lite mörkare varianten, men jag älskar den. Vad tycker ni?
Tips:
Eftersom jackan är slut i nästan alla gina-butiker och storlekar skulle jag skynda mig att fynda. Den här jackan är kort i modellen, så en lång t-shirt eller ett långt linne är perfekt under.

Sådär, det var dagens inköp. Och nu blir det nog inte några inköp på ett bra tag framöver. Ekonomin tillåter inte det!!
Har även hunnit fika med A och prata skvaller, alltid roligt :). Var på ett café som jag aldrig varit på förut, Wayne's coffee. Dem hade vattenkranar från Richards pappas företag i Sthlm :P, tyckte det var lite roligt :).

Efter shoppingen och fikat var det dags för träning. Aerobics blev det och det var tyvärr inte den ordinarie ledaren idag, utan en annan. En kille faktiskt :). Han var jättebra och det var ett riktigt tufft och tungt pass. Passet kallas Aerobics Basic, men han körde nog en Aerobics 1 idag :P. Jag hängde med bra och blev riktigt trött av passet, och så roligt det var :).

När jag hade tränat och duschat stannade jag på ICA en sväng innan jag åkte hem. Handlade bara nödvändigheter som ägg, ost, gurka mm. :). Sen har vi ätit fiskpinnar och potatismos till middag och under kvällens intensiva (:P) tv-kväll har jag och Richard mumsat på popcorn.

Nu är det dags för lilla mig att sova :), ska bliiiii så skönt!!
Sov gott.
P&K

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad du shoppar!! Hade du inte ett par likadana ballerinaskor?? Du måste ha minst tusen par! :p

Ingen lågkonjunktur hos Elin inte..

PUSS

2009-04-01 @ 06:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0