Mysdag :)

Idag har jag hunnit med ganska mycket tycker jag.
Efter förra inlägget så städade jag badrummet och det blev jättefint, sen plockade jag undan allt "skit" som låg framme i lägenheten. Klockan drog iväg och hann bli 13 innan jag kom iväg till friskis. Väl där körde jag ett stenhårt pass med fokus på ryggen och biceps, avslutade med crosstrainern och magträning. En snabb dusch och sen snabbt hem och damma, sminka sig och sen var det bara på ytterkläderna igen. Mötte upp tjejerna och vi gick till Espresso house och fikade, satt i två timmar. Gissa vad jag drack?! Off course, en chai-latte ;). Såg att dem hade pulver till försäljning där förra gången syrran var här :( och jag som gick till teaffären och köpte, inte alls lika gott. Men men, nästa gång vet jag :).



Vid 18 gick jag och J till H&M för att prova solglasögon inför Thailandsfesten på fredag, ska blii jätteroligt :). Var tvungen att halvspringa därifrån vid halv sju för att hinna dammsuga och duka innan B och S kom vid 19. Och jag hann precis :). Som jag skrev tidigare bjöd jag på pyttipanna, rödbetor och stekt ägg. Det var riktigt gott tycker iaf jag ;). Sen avslutade vi kvällen med te (som alltid...). Tjejerna gick hem vid 21 och jag satte mig framför datorn och här har jag suttit :S.
Tänkte börja avrunda kvällen nu, ska gå upp ganska tidigt och läsa i boken. Sen är det skola på eftermiddagen fram till 17.30.

Avslutar med lite fina bilder på vår lägenhet för er som inte varit här och hälsat på ännu :)
God natt!


Lägenheten upprustad för kalas =)


Vårt sovrum (taget med fläckig kamera). Matchande bäddset =). På bilden finns inte garderoberna och byrån med.


Middagsbordet dukat för en middag med B och S =). Taco-time!!


Och såhär kan det se ut på soffbordet när jag, Richard och B har varit i farten :P.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja den bilden känner jag igen. lite otydligare men annars minns jag :P

2009-03-12 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0