Mys :)

Har haft en jättemysig kväll med E. Det var så roligt att träffa henne, var nästan 2 månader sen. Jobbigt när man har en av sina bästa kompisar så långt ifrån en :(. Vi pratar ganska mycket i telefon och så, men det är ju inte samma sak.

Vi har kollat på Robinson och det tyckte jag var sådär. Han jag känner åkte iaf inte ut i första programmet :P. Får se hur det går för honom :). Jag önskar honom lycka till trots att jag inte alls gillar programidén! Sen tittade vi på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen", tycker det är lite läskigt om det inte är skriptat. Dock var det lite småroligt :). Haha...fick oss några skratt där. Sen har vi pratat massor och hon åkte hem vid kvart över 12.

Så nu sitter jag alltså här igen. Trötter som man inte är :(, vill vara riktigt trött innan jag släcker.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0