Min dag :)

*ZzZzZzZzZzZzZzZz* Nu börjar det kännas att jag somnade sent och gick upp tidigt imorse, borde nog sova snart.
Tänkte först slänga in ett litet inlägg här. Kom hem från skolan strax innan 18, lämpade av cykeln och skolböckerna. Sen bar det av ut på stan :). Var inne en sväng på Gina Tricot, hittade ett jättefint linne, men som ni vet så är jag "fattig" student och kan inte handla precis allt det jag skulle vilja :(, men fint var det! Efter det blev det en sväng på H&M och där kompenserade jag det som jag inte handlade på Gina, om ni förstår vad jag menar ;).

Det blev en blå blomma som jag ska ha i håret i morgon på Thailand-festen, underbar va?? E skulle ÄLSKA den!!
   Elin älskar sina blå blomma :).

...
köpte även handkräm och ögonskugga som jag inte tänkte ta kort på :P. Sprang sen in på Lindex och köpte ett rosa nagellack från Depend (Nr. 158), kolla vad fina dem blev!? Tycker mycket om färgen.

...efter Lindex blev det en sväng till systembolaget och Netto. Så nu har vi äntligen lite mjölk hemma igen :).

Nu på kvällen har jag ätit middag, läst lite i boken och kollat på Criminal Minds (ett av dem få programmen jag ALDRIG missar). Så nu känner jag mig ganska nöjd med den här dagen och ska börja avrunda.
Så God natt på er <3.
P&K

Ps. Bara en vecka kvar tills jag åker Hem :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Har dom mjölk på systembolaget?

2009-03-13 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0