Melodifestivalen och GODIS :)

Snart är det dags för Melodifestivalen. Så jag ska hämta godiset, chipsen och glassen, sen är jag redo :P. Jag ska ha en riktig "svulla-kväll" och det får man faktiskt ha ibland.

Får se hur länge jag orkar vara vaken ikväll, är HELT slut :(. Var på mitt livs jobbigast träningpass idag. Stationsgympa på 70 min och det var HÖGT tempo hela tiden. Hopp, springa, köra slut på varenda liten muskel i kroppen. Jag visste inte vad jag gav mig in på, och någon gång måste ju vara den första. Det var bra att jag inte visste, då hade jag nog inte gått :P. Men det är skönt efteråt, dock orkar jag knappt röra ett finger och det är lite jobbigt :P. Har iaf orkat laga middag och diska :). Så nu ska jag bara njuta av kvällen.

Hoppas ni också får en bra kväll oavsett om ni ska se melodifestivalen eller ut och partaja :).
P&K

 Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0