Lite ytterliggare shopping...

Köpte även ett par tygskor på H&M. B hade köpt ett par vita och ett par svarta på Din Sko för 199 kr st. Det tyckte jag var ett helt okej pris och jag vill verkligen ha tygskor till sommaren. Och av en slump hittade jag dessa vita för endast 98:- (+ att dem har 10% för dem som är medlemmar nu) på H&M, så för ynka 88 kr fick jag dessa otroligt sköna och snygga skor. Så skynda er till H&M och fynda!!


Skorna i fokus!! Jag gillar dem jättemkt, söta inuti också :). Röda och prickiga :P.

Sen tänkte jag även lägga in en bild på mig i solbrillorna jag köpte igår, även dem grymma ;)!
Eller vad tycks??


Sådär, nu är pengarna slut...hehe, nej. Men jag måste spara så att jag kan köpa present till lillasyster som fyller år snart :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0