Kvällsträning

Snart är det dags att sova.
Men först ett litet inlägg i bloggen :). Var och tränade aerobics kl 19 idag, det var skönt att röra lite på sig såhär på kvällskvisten. Var nämligen HELT slut efter dagens föreläsning som pågick i 4 timmar, så träning var oundvikligt.
Efter träningen så fick jag mer energi, men nu börjar jag bli riktigt trött.

Såg dessa underbara ballerinaskor i tidningen Glamour. Dem är nästan som mina vita som jag hade idag, fast svarta.

Dem kommer från Indiska och kostar 149:-. Oavsett vad mina kära föräldrar tycker om detta ska jag nog skaffa mig ett par :). Jag älskar blommiga ballerinaskor och man kan faktiskt inte få nog av skor, så det så ;).

Sov gott nu!! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0