?

Kom inte på någon bra rubrik, så det får bli ett frågetecken :P.
Idag har jag varit i skolan från 10-16, vi satt med gruppuppgiften hela tiden. Sen åkte jag hem och begav mig ut på stan för att handla sista födelsedagspresenten till syster. Passade även på att handla lite fina smycken på Ur & Penn. Fick två par örhängen och ett halsband för 92 kr. Inte helt fel :)!

 Ett par av örhängena :).

Var även inne en sväng på netto för att handla lite ägg. När jag kom hem diskade jag undan all disk och fixade lite middag till mig själv, då Richard är hos sina kompisar i Ryd. Så här sitter jag nu med mätt mage och 1000 tv-program som jag vill se på tv, men det gäller att prioritera och nu är det faktiskt skolan som ska prioriteras i första hand.
Och visst ser denna bok lockande ut...



...NOT!! Men jag måste ta mig igenom boken snart, har ju tenta om mindre än två veckor :(.
Dags att sätta lite fart här. Höres förmodligen imorgon, då blir det seminarium vid 8.00 och sen grupparbete efter det. Och naturligtvis aerobics på kvällen :).
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0