Åkersberga!!! <3

Jag är hem hemma :P. Äntligen. Som jag har räknat ner dagar och längtat ihjäl mig efter att få åka hem och träffa familjen och kompisarna igen :). Det var så roligt att träffa mami och syster igen.

Efter en ganska seg bussresa från Linköping till Stockholm hämtade mami mig i Mörby. Åkte hem och drack te och åt goda scones och pratade, ett mysigt avslut på denna dag.
Imorgon ska jag och mami umgås, vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men något blir det :P. En promenad på morgonen iaf till att börja med ;).

På lördag ska jag hinna med lite fika med E och A. Och sen på kvällen kommer E hit och då ska vi ha myskväll :). Ska bli jätteroligt att träffa dem igen. Det blir också en hel del plugg i helgen, eftersom jag har tenta på torsdag :S.
Och självklart ska vi ju fira lillasyster på söndag (hon fyller 17 på måndag).

Aja, dags att sova nu. Ögonlocken känns riktigt tunga. Får inte glömma att ringa C imorgon, hon fyller år :)!!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0