090331

Jag vill shoppa!! :(

God morgon förresten. Jag vill shoppa, för det finns så himla fina kläder och skor i affärerna nu. Synd bara att plånboken och garderoben inte tillåter.
Skulle vilja ha ett par till jeansleggings (så sköna, snygga och bra), en jeansjacka, en skinnjacka, en till randig t-shirt från Gina Tricot, roliga leggings, converse i alla dess färger, gula jeans, rosa jeans osv. Listan skulle kunna bli hur lång som helst...jag vill bara ha och ha och ha :P.
Tänkte dela med mig av lite godbitar som jag har letat upp på internet som jag suktar efter.

Vi börjar med jeansjackor :)


Ellos, kostar 399:- + frakt.
Den har fått bra betyg, men är tydligen kortare bak än fram.

Jag tycker den är jättefin, dock lite i ljusaste laget.
- Mitt tips! Vänta på ett rabatterbjudande från Ellos, i min brevlåda kommer det två erbjudanden per vecka :P.



Gina tricot, kostar 299:-.
Det är den billigaste och snyggaste av dem jackorna jag hittade och denna ska jag nog köpa, om jag ska ha någon.



Hm, kostar 299:- (+ev. frakt).
Denna jeansjacka är inte riktigt min stil, men den sitter väldigt snyggt på henne. Vill inte ha en så mörk variant.


Jeans:

Cubus, kostar 399:-.
Vill verkligen ha dessa i vår, så fin tvätt på dem. Mina favoritjeans har ju gått sönder :(, så dessa kanske skulle kunna ersätta dem?! Ska iaf pröva dem. Kommer med kommentar senare.


Gina tricot, modell Siri, kostar 399:-.
Önskar att jag kunde köpa även dessa jeans. Så moderna, så inne och så coola. Vill ha, vill ha, vill ha!

Hittade inga bra bilder på jeanslegging, men det finns många snygga ute i butikerna. Speciellt på Gina tricot och Vila.

Lite annat smått och gott som jag vill ha :):

    
Leopardmode från HM. Har aldrig gillat detta motiv förut, men nu börjar det falla mig i smaken :).
Linnet kostar 98:- och ballerinaskorna med öppen tå också 98:-.
Har inte sett att dessa finns i butik, men dem finns på www.hm.se :). KÖP!!!


Lindex, kostar 99:-.
Jag ÄLSKAR benvärmare. Dessa är så otroligt söta med rosetter på sidorna, dock finns det ett par i butik som inte finns på deras hemsida med knappar :). Dem är skitsnygga. Har inga svarta, så det skulle jag vilja ha!



Lindex, kostar 199:-.
Detta är en otroligt populär väska och den är säkert slutsåld på många ställen. Tycker den är jättesnygg. Finns även i frägen "tan". I wan't this one.


Ojojojoj, vad lilla Elin vill shoppa tänker ni nog. Och JA, det vill jag! Jag skulle kunna köpa allt jag lagt upp på bild här och lite till. Det är så himla roligt att handla kläder och nu är jag så shoppingsugen, så det blir nog en tur på stan i eftermiddag. Hoppas jag kan hålla pengarna i styr...annars blir inte kontot så glad.

P&K


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan låna min. Det blir billigast! :o)

2009-03-31 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0